zondag 13 mei 2012

Schone was

Soms vraag ik me wel eens af in hoeverre ik nog een normaal leven leid. Dat gevoel bekroop me niet toen ik de kilometers van deze week in het trainingsdagboek noteerde. 472 km in totaal en dit weekend was goed voor 270 km. Dat gevoel bekroop me pas toen ik de was ophing. Ik heb alle wielrenkleding die vuil was of half vuil was maar even in de was gedaan. Woensdag mag ik naar ItaliĆ« voor een fiets vakantie. En dan wil ik de hele fiets garderobe weer schoon heb. Niet dat ik alles meeneem; dat is domweg teveel. Maar gewoon even alles weer schoon in de kast hebben. Wel zo netjes.

Er hangt nu op de waslijn:
3 zweethemden
3 koersbroeken
5 koerstruien
2 paar kniestukken
1 paar beestukken
2 paar armstukken
2 windbreakers
1 wielrenjack
3 paar fietshandschoentjes
1 paar sokken (geen idee waarom 1, de rest zal wel eerder gewassen zijn)
1 paar oversokken
4 buff's
1 microfleece handdoek


Geen opmerkingen: