maandag 30 april 2012

Korte broeken weer

Dit is een dag met alleen maar mooie dingen.
  • Eindelijk zomer!! Gewoon echt een zomerse dag. Geen gedoe meer met armstukken, beenstukken, oversokken, windbreakers en andere warme kleding. Ik kan voor het eerst weer trainen in een korte broek. Blauwe luchten, een warm zonnetje, een beetje Oostenwind en een mooie route over de Veluwe.
  • Ik heb weer afgetekende streep op mijn bovenbenen. Mijn knieën zijn mooi bruin en precies boven de rand van mijn koersbroek is alles nog melkwit.
  • 154 km gefietst en dat in een ruk zonder ergens te stoppen. Geen last van pijntjes in mijn rug, knieën of heup. Geen echte vermoeidheid. Alles in D1 gereden en toch een gemiddelde van 30,6 kmh.
  • Iedereen (nou ja, bijna iedereen) is vandaag vrij vanwege Koninginnedag. Tijd voor een feestje dus. Iedereen viert feest op zijn eigen manier. Ik ga fietsen, andere gaan golfen, de volgende werkt de hele dag in de tuin. En er zijn ook mensen die met een oranje kroon op het terras oranje tompouces gaan eten. Of met oranje slingers in je haar aan WC pot slingeren doen. Dat is de moderne variant van de aloude Koninginnedag activiteiten. Iedereen zijn afwijking.

Geen opmerkingen: