zondag 27 juli 2008

koers sloten 26 juli 2008

Er zit weinig vaart in het peleton vandaag. Het warme (28C) en benauwde weer zorgen voor een gezapig tempo. Na een uur koers staat er pas 40,5 km op de teller. Er zijn geen premiespurts vandaag en dus ook dat demotiveert een beetje om onderweg het tempo erin te gooien. Na 30 km en 45 km doe ik pogingen om weg te rijden. De eerste poging (we zijn met 8 man weg) strandt omdat er geen samenwerking is in de kopgroep. De tweede poging strandt omdat we geen ruimte krijgen van het peleton. Dan maar hopen op de eindsprint. Ik zit te wringen om vooraan te rijden, maar raak telkens opgesloten. Ik wil gewoon langs het peleton naar voren rijden maar ik kom niet uit het pak ontsnapt. Met nog 300 meter te gaan rij ik ongeveer op P20 en spint vanaf hier nog naar P12; ik duw de 50*12 met gemak rond en haal 60 kmh. Zonde van de goede benen. 57,5 km met 41,7 kmh gemiddeld; 60 kmh max; gemiddelde pols 155.

Zondag rij ik nog een lange trainig door de polder. Route via Lelystad, Biddinghuizen, Elburg, Nunspeet, Harderwijk, Ermelo, Putten, Nijkerk, Almere. In totaal 136 km met 31 gemiddeld.

Geen opmerkingen: