zaterdag 10 juni 2023

De camping smoking

Ik ben vergeten mijn camping smoking in te pakken. En dat had nauwelijks ruimte hoeven kosten in de fietstassen. Zo dom. Nu hoor ik er gewoon niet bij. De camping smoking voor mannen, ik zou er een heel verhaal aan willen weiden, maar de smoking is snel omschreven. Het bestaat namelijk niet uit zo heel veel kledingstukken. Twee. Een paar slippers, en een korte goedkope broek van Action. Let op, vooral geen nette korte broek. Een lelijke goedkope korte broek. En dan houdt het op. GEEN t-shirt!!@ Wat hebben lelijke mannen van boven de vijftig toch? Waar hebben ze dat gevoel over gehouden dat ze nog een jonge adonis zijn? Een zongebruinde torso met spieren gelijk dikke touwkabels. Nee,.... het is een bierbuik in een afgezakt vel. En kennelijk zijn ze ook niet met een vrouw getrouwd die het iets kan schelen. Of ze is moe gestreden er nog iets van te maken. Maar opvoeden van volwassenen mannen heeft geen zin. Soms slobbert de vrouw er in een gelijke 'smoking' naast haar echtgenoot. Maar wat ik dus echt niet snap zijn vrouwen in een nette jurk waar zo'n smurf in z'n zwembroek naast waggelt. Op weg naar de camping brasserie voor een wijntje en een hoofdgerecht.


Ik heb geen camper, ook geen caravan, ook geen vrouw en ik kampeer nog heel ouderwets met een klein tentje. Ik heb ook een nette korte broek plus polo aan in die zelfde brasserie. Best lekkere wijn trouwens die Italiaans primitivo. 

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.