woensdag 24 oktober 2012

linksaf of rechtsaf

Ik wist wel dat er weinig wegen door de Flevo polder lopen. En dat de bewegwijzering voor fietsers niet overal even optimaal is. Maar dit bordje spreekt toch wel boekdelen:


Ter verduidelijking, ik sta hier bij een T splitsing. Volgens mij is elke kant dus goed. 
Ik ging rechts en 2 km later stond ik op de volgende T-splitsing. Daar stond helemaal geen bordje. 

Soms fiets ik op de weg; tussen de auto’s. Niet omdat het daar nu zo prettig fietst maar daar klopt de bewegwijzering tenminste. Nu ging dat echter niet. De weg waar ik op kon draaien was een autoweg en dat is me toch te gortig.

1 opmerking:

De Poldertoerist zei

Grappig!

ik kwam ooit (in de tijd dat nog niet iedereen standaard een camera bij zich had) bij een bord waar stond:
<- alle richtingen
Andere richtingen ->

Nooit meer teruggevonden, maar ik ben het ook nooit meer vergeten.